021-88784671-2

انواع محصولات

استارتر کالچرهای لبنی برای انواع ماست و دوغ و پروبیوتیک و پنیر کاربرد دارد. محصول نهایی تولید شده با این استارتر ها دارای عطر و طعم بی نظیر و بافت مطلوب و عدم پست اسید و تغییر طعم پس از ماندگاری می باشد. با دو برند انحصاری گلدن لاین روسیه و آیکالچر اسپانیا عرضه می گردد.
صفحه 1

در حال بارگذاری 50 رکورد بعدی

استارتر های آیکالچر

استارترکالچرهای آیکالچر محصول کشور اسپانیا می باشد و دارای طیف گسترده ای از استارترهای تغلیظ شده به روش انجماد خشک در شرایط خلأ می باشد و به صورت تلقیح مستقیم در شیر استفاده می شود، استارترها شامل ترموفیل و مزوفیل بوده در صنایع لبنی از جمله پنیر و ماست و شیرهای تخمیر شده و همچنین پروبیوتیک ها کاربرد داشته و استفاده از آن ها آسان و ایمن می باشد . از مزایای این استارتر ها می توان به بافت ، طعم و ظاهر بی نظیر برای محصولات تولید شده اشاره نمود.

استارترهای گلدن لاین

این استارترها محصول کشور روسیه می باشد و بی شک جز برترین استارترهای کشور محسوب می شود شرکت آنزیم های صنعتی ایران به عنوان توزیع کننده انحصاری استارتر کالچرهای لبنی کمپانی SOYUZSNAB تولید کارخانه Zelenye Linii جهت تولید انواع پنیر ، انواع ماست ، پروبیوتیک ها ، کفیر و دوغ و پروتکتیوها را عرضه می­نماید.

در حال بارگذاری 50 رکورد بعدی